HOSPITAL MESRA BUKIT PADANG

PROFAIL HOSPITAL

 

Home > Profail Hospital > Piagam Pelanggan

 

 

Piagam Pelanggan

 

  1. Setiap pesakit akan diberi rawatan, penjagaan dan pemulihan yang berkualiti di hospital ini.
  2. Setiap pesakit yang memerlukan rawatan khusus yang tidak terdapat di hospital ini akan dirujuk ke hospital lain yang sesuai.
  3. Setiap pelanggan akan di layan dengan baik, mesra, bertimbang rasa, hormat-menghormati, bersopan santun, jujur dan ikhlas.
  4. Setiap pesakit diberi jaminan bahawa sifat-sifat kemuliaannya akan dipelihara semasa menerima rawatan. Segala maklumat mengenai penyakit dan rawatannya akan dirahsiakan dan hanya diberitahu kepada pihak tertentu dengan keizinannya tertakluk kepada undang-undang.
  5. Setiap pesakit atau warisnya akan diberi penerangan yang jelas mengenai prosedur dan rawatan yang dicadangkan termasuk risiko dan pilihan yang lain.

 

 

 

Pautan Agensi-Agensi dan Perkhidmatan Online  Kerajaan Malaysia

Kerajaan Malaysia, Kementerian Kesihatan Malaysia dan Hospital Mesra Bukit Padang adalah tidak bertanggungjawab bagi apa-apa kehilangan atau kerugian yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari laman web ini. Syarikat-syarikat yang dirujuk dalam laman web ini tidak boleh dianggap sebagai agen ataupun syarikat yang disyorkan oleh Hospital Mesra Bukit Padang.

 

Hakcipta Terpelihara © 2015 Hospital Mesra Bukit Padang